Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Για κρασάκι στην Πλάκα


Μέσα στη βδομάδα πήγα στο αγαπημένο μου μέρος της Αθήνας ,στην Πλάκα.Μία φίλη μου μου λέει  "Θα πάμε Βρεττό για κρασάκι, θα σου αρέσει πολύ" .

Φθάνοντας ,πριν καν μπούμε  μέσα , εντυπωσιάστηκα από την
υπέροχη vintage διακόσμησή του( ως λάτρης του vintage).Είδα ένα μεγάλο υπέροχο  φωτισμένο τοίχο , ο οποίος είναι διακοσμημένος με πολύχρωμα λικέρ και μπράντυ....,νομίζω ότι προσελκύει οποιοδήποτε περαστικό…΄Ηταν σα να μου έλεγε « πρέπει να μπεις..»

Ο Βρεττός λοιπόν, είναι ένα μικρό wine bar , κλασικό και πολύ όμορφα σχεδιασμένο και μάλιστα,είναι το παλαιότερο αποστακτήριο της Πλάκας…Βρίσκεται Κυδαθηναίων 41…..




Ειλικρινά, αξίζει να πάτε..







Μπαίνοντας μέσα, βλέπεις από τη μία πλέυρα  ξύλινα ράφια, τα οποία φθάνουν μέχρι το ταβάνι, γεμάτα με λικέρ που  αναδεικνύονται από το χαμηλό φωτισμό. Από την αλλη ,στέκει μία ξύλινη κατασκεύη  με παλιά βαρέλια ούζου και μπράντυ.







Όταν ήρθε η ώρα να σκεφτούμε τι θα πιούμε ,κάναμε κανα δεκάλεπτο να διαβάσουμε τον κατάλογο, είναι τόσο μεγάλη η ποικιλία κρασιών, ούζου, τσίπουρου , κοκτέιλ...κτλ.
Οι τιμές ποικίλουν , είναι για όλες τις τσέπες...


Δεν είναι είναι πολύ όμορφο ;Εγώ πάντως σίγουρα θα ξαναπάω!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου